ເກມ ແລະແອັບ; ການບໍລິການທະນາຄານ ແລະເງິນກູ້; ການຂາຍແລະໃຫ້ເຊົ່າອະສັງຫາລິມະສັບ; ຄວາມງາມແລະ. ອຸດສາຫະກໍາສຸຂະພາບ (ຄລີນິກຮ້ານເສີມສວຍ spas); ບໍາລຸງຮັກສາແລະສ້ອມແປງຍານພາຫະນະ; ສະຫນັບສະຫນູນທາງດ້ານກົດຫມາຍສໍາລັບທຸລະກິດເຫຼົ່ານີ້. ຂະແຫນງເສດຖະກິດແມ່ນມີຄຸນຄ່າສູງຕໍ່ລູກຄ້າແລະເພາະສະນັ້ນການນໍາໃຊ້ຂອງ . ແບບຈໍາລອງເປັນທາງເລືອກທີ່ສົມເຫດສົມຜົນຢ່າງສົມບູນສໍາລັບການປະເມີນຄວາມພ້ອມທີ່ຈະລົງທຶນແລະສາມາດຮັບຜິດຊອບ. ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຕະຫຼາດທີ່ສູງຂຶ້ນ. ຂໍ້ດີຂອງວິທີການຊໍາລະນີ້ສາມາດສະແດງໃຫ້ເຫັນໄດ້ໂດຍດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້ . ຜູກມັດເນື້ອຫາໃສ່ກັບສາຍຕາທີ່ຖືກຕ້ອງການໂຕ້ຖຽງ. ຜູ້ໂຄສະນາສາມາດຈັດກ ລາຍຊື່ແຟັກ ານງົບປະມານຂອງພວກເຂົາໄດ້ມີປະສິດທິພາບຫຼາຍຂຶ້ນນັບຕັ້ງແຕ່ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍແມ່ນສໍາລັບເປົ້າຫມາຍສະເພາະ. ການດໍາເນີນງານ (ລູກຄ້າໃນອະນາຄົດ). ຖືກຄິດຄ່າທໍານຽມແທນທີ່ຈະຖືກຄິດຄ່າທໍານຽມສໍາລັບການປະທັບໃຈຫຼືການປ່ຽນແປງ; ຮູບແບບໄດ້ສຸມໃສ່ການ. ດຶງດູດລູກຄ້າທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງ. ແຕ່ລະທຸລະກໍາແມ່ນມີກໍາໄລສູງ. (ເຊັ່ນ: ອະສັງຫາລິມະສັບ ຫຼືກົດໝາຍ); ນັບຕັ້ງແຕ່ຜູ້ໂຄສະນາຮູ້ຈັກລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງແຕ່ລະຄົນລ່ວງຫນ້າ. ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍດັ່ງນັ້ນເຮັດໃຫ້ຂະບວນການວາງແຜນງົບປະມານງ່າຍຂຶ້ນ. ສໍາລັບຕົວຢ່າງ, ຖ້າອົງການອະສັງຫາລິມະສັບສະເຫນີ.
ຈະຢູ່ໃນເວັບໄຊແທນທີ່ຈະທີ່ຢູ່ອາໄສຟຸ່ມເຟືອຍສັ່ງການໂຄສະນາຈາກ blogger ຫຼັງຈາກນັ້ນມັນຈະເປັນປະໂຫຍດສໍາລັບລາວ . ໃຊ້ຕົວແບບລາຄາຕໍ່ຫົວເພື່ອປະເມີນປະສິດທິພາບ. ສູດແມ່ນມີຄວາມຫມາຍທີ່ສົມບູນແບບນັບຕັ້ງແຕ່ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການຂາຍລາຍການແມ່ນສູງແລະ . ແຕ່ລະທຸລະກໍາສ້າງລາຍຮັບສູງ. ຂໍ້ເສຍຂອງຮູບແບບນີ້: ການຄວບຄຸມຈໍານວນຂອງຜູ້ນໍາສາມາດ . ໃຊ້ເວລາຫຼາຍເກີນໄປແລະມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຫຼາຍສໍາລັບຜູ້ຄ້າປີກທີ່ດໍາເນີນການໃນຕະຫຼາດມະຫາຊົນ.
|